loading...
گالری عکس بازیگران مدل لباس و آرایش
واحدی بازدید : 89 دوشنبه 01 فروردین 1390 نظرات (0)

 عکس   اس ام اس و پیامک و مسیج نوروز ۹۰

شادى نوروزتان را به نسیم خُنُک بهارى بسپارید تا جهانیان بدانند ایرانیان چه نوروزى دارند…!

_______________

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد!

_______________

کارگردانی است نوروز که می گوید نور…صدا…حرکت و من برای به دست آوردنت همه نقشهای عالم را بازی می کنم.

_______________

کارگردانی است نوروز که می گوید نور…صدا…حرکت و من برای به دست آوردنت همه نقشهای عالم را بازی می کنم.

_______________

خواستم برات سبزه عید بفرستم…گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش!

_______________

نوروز پیامبر مهر است که مرا وامی دارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم .

_______________

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز، امروزتان دیروز، دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!

_______________

پروفسور حسابی، آلبرت اینیشتین، زکریای رازی، اسحاق نیوتن، من و سایر دانشمندان، سال خوشی را برای شما آرزومندیم!

_______________

یادت باشه من اولین کسی هستم که عید رو از ۴ روز پیش بهت تبریک گفتم!

_______________

بهار، نـیم بهار، ربـع بـهار، بهار را قسمت کردند؛ بازارشان سکه شد!

_______________

دوست عزیز سبزترین و همیشگی ترین بهارها را برایت آرزومندم!

_______________

نزدیک عیده، توی خونه تکونیه دلت، ما رو بیرون نکنی!

_______________

ز کوی یار می آ ید نسیم باد نوروزی/از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی. نوروز مبارک!

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند
_______________

پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 439
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 687
  • بازدید سال : 3,147
  • بازدید کلی : 42,042